• ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ
  • σελίδα Champions League
  • σελίδα Europa League
  • σελίδα SUPERLEAGUE
  • σελίδα Κυπέλλου
  • σελίδα Oλυμπιακού
  • σελίδα ΠΑΟ
  • σελίδα ΠΑΟK
  • σελίδα ΑΕΚ
  • σελίδα Άρη
  • σελίδα Πανιωνίου
  • σελίδα Αστέρα Τρίπολης
  • σελίδα ολυμπιακού βόλου

1 Ιουλ 2011

Διάλογος Μπέου – Μανάβη για Κούγια


ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΛΗΣΗ από Αχιλλέα προς Μανάβη

Σημείωση: έχουν προηγηθεί αποτυχημένες εισερχόμενες από αυτόν τον αριθμό
Μανάβης: Αχιλλέα;
Αχιλλέας: Ποιος είναι;
Μανάβης: Ο Μανάβης είμαι, τι κάνεις; Καλά είσαι;
Αχιλλέας: Ε;
Μανάβης: Έχω κάτι να σου δώσω, γι’ αυτόν που μιλάει και σε κατηγορεί.
Αχιλλέας: Toν Κούγια;
Μανάβης: Ναι. Μια κασέτα. Έχω μια κασέτα που έστησε ένα παιχνίδι. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας μαζί με τον γενικό αρχηγό.
Αχιλλέας: Ναι
Μανάβης: Και πάρτονα και πες του το. Μ….πανο.
Αχιλλέας: Στείλτ’ τη μου
Μανάβης: Πού είσαι αυτή την στιγμή να στην στείλω;
Αχιλλέας: Στην Αθήνα. Πού είναι ο άνθρωπος;
Μανάβης: Στην Πάτρα είναι ο άνθρωπός μου. Ήτανε δεξί χέρι αυτουνού του Κούγια. Τον ξέρεις εσύ. Τον Σταθάκη, τον ξέρεις τον Σταθάκη;
Αχιλλέας: Ναι τον ξέρω
Μανάβης: Εγώ θέλω χαρζιλίκι από αυτή τη δουλειά να μου στείλεις.
Αχιλλέας: Ναι πες μου τώρα, στείλε μία, αν πραγματικά (ακατάληπτο) και κασέτα στείλ’ τη μου. Και άστο σε μένα.
Μανάβης: Ωραία. Συνεννογιέμαι μαζί του και σε παίρνω τηλέφωνο.
Αχιλλέας: (ταυτόχρονα) αν υπάρχει τέτοια κασέτα στείλ’ τη μου. Εντάξει; (αλλάζει την γραμμή, τον καλούν από τον Σέντρα FM).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου