• ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ
  • σελίδα Champions League
  • σελίδα Europa League
  • σελίδα SUPERLEAGUE
  • σελίδα Κυπέλλου
  • σελίδα Oλυμπιακού
  • σελίδα ΠΑΟ
  • σελίδα ΠΑΟK
  • σελίδα ΑΕΚ
  • σελίδα Άρη
  • σελίδα Πανιωνίου
  • σελίδα Αστέρα Τρίπολης
  • σελίδα ολυμπιακού βόλου

1 Ιουλ 2011

Διάλογος Αχιλλέα Μπέου με Κώστα Σταυρίδη για τη διαιτησία και αναφορά σε Κούγια


* (Α) Αχιλλεάς Μπέος, (Β) Κώστας Σταυρίδης
Β: Όλα εντάξει;
Α: Ναι τι με ήθελες;
Β: Τίποτα, μ’ αυτά που ακούω
Α: Τι να ακούς μωρέ με τον π…. τον Κούγια; Μήπως έχει και τίποτα;
Β: Για κάτι που έμαθα θέλω να σου πω
Α: Για πες μου, τι έμαθες;
Β: Κάποιος του σφύριξε ότι είχες ασχοληθεί εσύ με το παιχνίδι του Παναργειακού, γι’ αυτό τα έχει βάλει με εσένα.
Α: Τρελός είσαι; Τι δουλειά έχω εγώ;
Β: Βρε ναι το ξέρω, κάποιος του είπε έτσι όμως.
Α: Και γω μπορώ να βγω και να πω ότι θέλεις. Έχει κανένα νόημα;
Β: Όχι, κανένα νόημα δεν έχει.
Α: Εγώ υποψιάζομαι και ποιος μπορεί να του το είπε, αυτός ο καραγκιόζης που είναι δίπλα του.
Β: Αυτό δεν το ξέρω.
Α: Δεν με νοιάζει, ο κόσμος μπορεί να λέει ότι θέλει.
Β: Καλά είσαι εσύ; Θέλεις καμία βοήθεια; Κάτι;
Α: Όχι, ευχαριστώ Κώστα
Β: Άμα θέλεις κάτι είμαι στη διάθεσή σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου